Regulamin
Regulamin zakup贸w w sklepie internetowym anagolden.pl
1. Regulamin sklepu internetowego anagolden.com.pl okre艣la zasady sk艂adania zam贸wie艅 oraz sprzeda偶y produkt贸w za po艣rednictwem sklepu internetowego anagolden.com.pl .
2. W艂a艣cicielem sklepu internetowego anagolden.com.pl jest聽Anagolden Anna Sadza siedzib膮 w 26-110 Skar偶ysku- Kamiennej REGON:260371893 NIP:663-173-22-99, Numer rachunku bankowego: Bank Sp贸艂dzielczy w Suchedniowie 83852000072002200312430001
3. Warunkiem koniecznym do realizacji zam贸wienia w naszym sklepie jest dokonanie rejestracji w systemie sklepu internetowego www.anagolden.com.pl lub zaznaczenie opcji jako go艣膰 a tak偶e podanie nast臋puj膮cych danych:
a) imienia i nazwiska b膮d藕 nazwy klienta
b) adresu,
c) adresu e-mail oraz numeru telefonu.
3. Zweryfikowany i zarejestrowany klient nie mo偶e udost臋pnia膰 danych do logowania osobom trzecim.
4. Zam贸wienia na produkty mo偶na sk艂ada膰 za po艣rednictwem strony WWW znajduj膮cej si臋 pod adresem www.anagolden.com.pl. Prosz臋 o przemy艣lane zakupy !!!
5. Zam贸wienia s膮 przyjmowane 24 godziny na dob臋 przez ca艂y rok.
6. Zawarto艣膰 Sklepu internetowego www.anagolden.com.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a z艂o偶enie zam贸wienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wype艂niaj膮c formularz zam贸wienia sk艂ada ofert臋 kupna okre艣lonego towaru.
7. Po przes艂aniu ZAM脫WIENIA klient otrzymuje drog膮 elektroniczn膮 potwierdzenie przyj臋cia zam贸wienia, w kt贸rym otrzymuje mi臋dzy innymi dane dotycz膮ce rodzaju i ilo艣ci towaru, ceny zamawianych towar贸w oraz numer rachunku bankowego, na kt贸ry nale偶y przela膰 kwot臋 za zam贸wiony towar wraz z kosztami wysy艂ki.
8. Umowa sprzeda偶y zostaje zawarta po wykonaniu przez nas zam贸wienia i przes艂aniu drog膮 elektroniczn膮 tego偶 w celu zatwierdzenia przez klienta i przelaniu przez klienta 艣rodk贸w pieni臋偶nych na wskazany rachunek bankowy lub po wskazaniu Klienta na wysy艂k臋 za pobraniem
9. Zmiana lub anulowanie zam贸wienia mo偶liwe jest do chwili zawarcia umowy. Wprowadzenie zmian w zam贸wieniu mo偶liwe jest poprzez kontakt na nr telefonu 883699840 lub mailem anagolden@gmail.com. Modyfikacja zam贸wienia lub anulowanie zam贸wienia po zawarciu umowy nie jest mo偶liwe.
10. Towar jest dok艂adnie opisany i podane s膮 wymiary oraz ich cenna . Towar ze zdj臋cia mo偶e odbiega膰 od wygl膮du rzeczywistego.
11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za b艂臋dy pope艂nione przez sk艂adaj膮cego zam贸wienie w formularzu zam贸wienia, w wyniku, kt贸rych dostawa nie dotar艂a do adresata, a tak偶e za nieuzasadnion膮 odmow臋 odbioru zam贸wionego towaru. Koszty zwi膮zane z ponown膮 dostaw膮 oraz obs艂ug膮 takiego zlecenia ponosi Klient.
12. BARDZO PROSZ臉 O PRZEMYSLANE ZAKUPY!!!
a) UWAGA:聽Obejrzyj dok艂adnie paczk臋 zanim podpiszesz odbi贸r, sprawd藕 czy nie ma uszkodze艅, je艣li uznasz, 偶e paczka jest uszkodzona NIE PODPISUJ ODEBRANIA OTW脫RZ J膭 W OBECNO艢CI KURIERA !!! - spisz protok贸艂鈥 z dostawc膮. W uszkodzonej paczce towary mog艂y te偶 zosta膰 uszkodzone, je偶eli odbierzesz uszkodzon膮 paczk臋 reklamacja towar贸w uszkodzonych mechanicznie mo偶e zostac odrzucona. To samo tyczy si臋 przy przesy艂kach nara偶onych na zbicie, po艂amanie ZAWSZE OTWIERAJ PACZK臉 W OBECNO艢CI DOSTAWCY.
b) Wymiany: Ewentualna wymiana jest mo偶liwa w ci膮gu 14 dni od otrzymania paczki . W przypadku wymian z paczek kt贸re by艂y otwarte termin na zwrot liczony jest od momentu zam贸wienia danej rzeczy. Koszt wysy艂ki pokrywa kupuj膮cy. Je偶eli towar, kt贸ry dosta艂a艣 lub dosta艂e艣 od nas jest nieodpowiedni i chcesz go wymieni膰 na inny( kolor lub model) musisz nas o tym wcze艣niej poinformowa膰 w wiadomo艣ci prywatnej. W wiadomo艣ci nale偶y opisa膰 zaistnia艂膮 sytuacj臋 a na pewno odpisz臋 i pomog臋 rozwi膮za膰 problem. Bez otrzymania takiej informacji zastrzegam sobie prawo do nie odbierania paczek.
c) Po otrzymaniu od nas odpowiedzi nale偶y towar odpowiednio zapakowa膰 i odes艂a膰 na wskazany przez nas adres do dw贸ch dni. Tylko kurierem nie listem ani 偶adn膮 inn膮 form膮 . Nie bierzemy odpowiedzialno艣ci za paczki przesy艂ane do nas w innej formie.
d) Towar zwracany musi by膰 nowy z metk膮 nie mo偶e posiada膰 偶adnych 艣lad贸w u偶ytkowania oraz nie mo偶e by膰 uszkodzony. W razie otrzymania takiego towaru b臋d臋 odsy艂a膰 towar z powrotem do klienta .
13. Ceny w Hurtowni Internetowej wyra偶one s膮 w z艂otych polskich , euro i dolarach .Cena podana w formularzu zam贸wienia jest wi膮偶膮ca w chwili z艂o偶enia zam贸wienia .
14. W przypadku braku towaru w magazynie klient jest informowany o tym fakcie w mailu b臋d膮cym potwierdzeniem przyj臋cia zg艂oszenia i zwi膮zanym z tym wyd艂u偶eniem czasu realizacji zam贸wienia. Je偶eli zamawiaj膮cy nie wyrazi zgody na wyd艂u偶enie czasu realizacji zam贸wienia mo偶e ca艂kowicie zrezygnowa膰 z zam贸wienia b膮d藕 te偶 zrezygnowa膰 tylko z pozycji, kt贸ra wyd艂u偶a czas realizacji zam贸wienia.
15. Czas realizacji zam贸wienia (od daty zawarcia umowy do dnia mo偶liwo艣ci odbioru towaru z magazynu) wynosi 2 dni robocze.
16. Do ka偶dego wydania towaru do艂膮czony jest dow贸d zakupu (paragon fiskalny ) Je艣li kto艣 chce faktur臋 musi nas poinformowa膰 telefonicznie i emailowo.
17. Do czasu zawarcia umowy sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towar贸w znajduj膮cych si臋 w ofercie, wycofywania towaru z oferty, przeprowadzania i odwo艂ywania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.
18. Wszelkie zwroty wysy艂ane na koszt firmy聽Anagolden Anna Sadz nie s膮 przyjmowane.
19. W przypadku rezygnacji przez klienta z odbioru towaru po jego wys艂aniu, kupuj膮cy zostanie obci膮偶ony kosztami przesy艂ki.
20. Odbi贸r towaru musi by膰 potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwil膮 pokwitowania na Klienta przechodzi prawo w艂asno艣ci towaru oraz wszelkie ryzyko zwi膮zane z posiadaniem i u偶ytkowaniem, a w szczeg贸lno艣ci ryzyko utraty lub uszkodzenia. Z艂o偶ony podpis b臋dzie traktowany jako potwierdzenie zgodno艣ci zam贸wienia z zawarto艣ci膮 dostawy.
21. ZWROT TOWARU:聽Zgodnie z Ustaw膮 z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niekt贸rych praw konsument贸w oraz o odpowiedzialno艣ci za szkod臋 wyrz膮dzon膮 przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zam贸wionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odst膮pienia od umowy, wg og贸lnych zasad wynikaj膮cych z przepis贸w dotycz膮cych zawierania um贸w na odleg艂o艣膰. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzeda偶y konsumenckiej, a wi臋c stosuje si臋 wy艂膮cznie do sprzeda偶y osobie fizycznej, kt贸ra dokonuje zakupu w celu niezwi膮zanym z dzia艂alno艣ci膮 zawodow膮 lub gospodarcz膮. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyj臋ty tylko i wy艂膮cznie wtedy, gdy b臋dzie odes艂any w pe艂ni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria b臋d膮 nieuszkodzone oraz nie b臋d膮 nosi艂y 艣lad贸w u偶ywania, 艣wiadcz膮cych o innym wykorzystywaniu produktu, ni偶 tylko do cel贸w jego sprawdzenia. Zgodnie z ustaw膮, zwrotowi nie podlegaj膮 produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, p艂yty CD z muzyk膮 itp. W przypadku ch臋ci skorzystania z prawa odst膮pienia od umowy, zwracany towar nale偶y odes艂a膰 na w艂asny koszt. Do przesy艂ki zwrotnej nale偶y do艂膮czy膰 pisemne o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Anagolden ma zwr贸ci膰 zap艂at臋 zasady reklamacji umieszczone s膮 poni偶ej regulaminu. W ci膮gu dw贸ch dni roboczych Sklep dokona sprawdzenia produktu. Je偶eli towar spe艂nia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura koryguj膮ca. Orygina艂 i kopia faktury zostan膮 wys艂ane do Klienta listem poleconym. Klient powinien odes艂a膰 podpisan膮 kopi臋 faktury koryguj膮cej. Po jej otrzymaniu, w ci膮gu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zap艂aty na wskazane konto Klienta.
22. REKLAMACJE:uszkodzenia z przyczyn u偶ytkowania nie s膮 brane pod uwag臋 . Reklamacje mo偶na zg艂asza膰 w贸wczas gdy jest wada fabryczna
23. BARDZO PROSZ臉 O PRZEMYSLANE ZAKUPY!!!
a) Wymiany: Ewentualna wymiana jest mo偶liwa w ci膮gu 14 dni od otrzymania paczki . W przypadku wymian z paczek kt贸re by艂y otwarte termin na zwrot liczony jest od momentu zam贸wienia danej rzeczy. Koszt wysy艂ki pokrywa kupuj膮cy. Je偶eli towar, kt贸ry dosta艂a艣 lub dosta艂e艣 od nas jest nieodpowiedni i chcesz go wymieni膰 na inny( kolor lub model) musisz nas o tym wcze艣niej poinformowa膰 na adres email anagolden@gmail.com. W wiadomo艣ci nale偶y opisa膰 zaistnia艂膮 sytuacj臋 a na pewno odpisz臋 i pomog臋 rozwi膮za膰 problem. Bez otrzymania takiej informacji zastrzegam sobie prawo do nie odbierania paczek.
b) Po otrzymaniu od nas odpowiedzi nale偶y towar odpowiednio zapakowa膰 i odes艂a膰 na wskazany przez nas adres do dw贸ch dni. Tylko kurierem nie listem ani 偶adn膮 inn膮 form膮 . Nie bierzemy odpowiedzialno艣ci za paczki przesy艂ane do nas w innej formie.
c) Towar zwracany musi by膰 nowy z metk膮 nie mo偶e posiada膰 偶adnych 艣lad贸w u偶ytkowania oraz nie mo偶e by膰 uszkodzony. W razie otrzymania takiego towaru b臋d臋 odsy艂a膰 towar z powrotem do klienta .
24. Firma聽Anagolden Anna Sadza jako sprzedawca po艣redniczy mi臋dzy u偶ytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zg艂oszenie reklamacyjne z tytu艂u gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego zamieszczonego poni偶ej regulaminu. W celu usprawnienia procesu zwi膮zanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu pa艅stwa danych oraz opisanie usterki. Za termin rozpocz臋cia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwil臋 odebrania przesy艂ki przez nasz punkt mieszcz膮cy si臋 w Bia艂ymstoku, przy ulicy Handlowej 7. Wadliwy produkt zostanie poddany wst臋pnej ekspertyzie, kt贸ra ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka wyst臋puje oraz czy usterka nie nast膮pi艂a z winy u偶ytkownika.
25. Termin rozpatrzenia reklamacji przez聽anagolden聽wynosi 14 dni roboczych od chwili przyj臋cia towaru. Wszystkie produkty, maj膮ce gwarancj臋聽Anagolden s膮 wysy艂ane bezpo艣rednio do dystrybutora lub producenta danego sprz臋tu, je偶eli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, 偶e naprawa sprz臋tu wymaga dodatkowych ekspertyz, b膮d藕 wymiany ci臋偶ko dost臋pnych cz臋艣ci, okres rozpatrywania zg艂oszenia mo偶e zosta膰 wyd艂u偶ony do 28 dni roboczych. Spos贸b rozpatrzenia i zako艅czenia reklamacji poprzez napraw臋, wymian臋 lub zwrot koszt贸w zakupu nale偶y tylko i wy艂膮cznie do gwaranta.
26. W przypadku braku dost臋pno艣ci reklamowanego produktu mo偶e on zosta膰 wymieniony na model o takich samych b膮d藕 lepszych parametrach, takiego samego b膮d藕 innego producenta w tej samej cenie. O wymianie produktu na inny model Klient zostanie poinformowany przez sklep drog膮 elektroniczn膮.
27. Uprawnienia Klienta z tytu艂u gwarancji wygasaj膮 automatycznie w przypadku gdy:
a) produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne
b) uniemo偶liwiaj膮 identyfikacj臋 produktu ( w przypadku produkt贸w nie maj膮cych numeru seryjnego, identyfikacja jest mo偶liwa za pomoc膮 kodu kreskowego mieszcz膮cego si臋 na opakowaniu)
c) wada powsta艂a na skutek kontaktu substancji chemicznych(np . Detergenty , mocne perfumy , 艣rodki chemiczne)
d) usterka jest spowodowana nieprawid艂owym u偶ytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcj膮 obs艂ugi.
28. W przypadku gdy, zg艂oszona przez Klienta usterka nie wyst臋puje, b膮d藕 warunki gwarancji zosta艂y naruszone Anagolden ma prawo 偶膮da膰 od Klienta op艂aty poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z transportem oraz koszt贸w ekspertyzy. Towar w takim przypadku jest odsy艂any r贸wnie偶 na koszt kupuj膮cego.
29. Wadliwy towar powinien zosta膰 dostarczony przez Klienta w opakowaniu zapewniaj膮cym jego bezpiecze艅stwo w czasie transportu wraz ze wszystkimi elementami znajduj膮cymi si臋 na jego wyposa偶eniu.
30. Je偶eli dostarczony produkt nie b臋dzie spe艂nia艂 wymaga艅 gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezw艂ocznie poinformowany.
31. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wy艂膮cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnie艅 kupuj膮cego wynikaj膮cych z niezgodno艣ci towaru z umow膮.
32. Zg艂oszenia reklamacyjne nale偶y wysy艂a膰 elektronicznie na adres anagolden@gmailcom.pl lub pisemnie w formie listu poleconego na adres: sprzedawcy podany w pkt 2 Regulaminu.
33. Zdj臋cia produkt贸w umieszczone na stronie internetowej sklepu mog膮 nieznacznie odbiega膰 od orygina艂贸w.
34. Sprzedawca zapewnia, 偶e dane zawarte w formularzu rejestracyjnym zgodnie z ustaw膮 o ochronie danych osobowych b臋d膮 s艂u偶y艂y wy艂膮cznie do cel贸w zwi膮zanych z prowadzon膮 przez sprzedawc臋 dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮.
35. Niniejszy regulamin stanowi integraln膮 cz臋艣膰 um贸w o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 zawieranych z Klientami. Regulamin jest udost臋pniony Klientom nieodp艂atnie za po艣rednictwem witryny WWW w formie, kt贸ra umo偶liwia pobranie i wydrukowanie.
36. Wszelkie spory pomi臋dzy stronami b臋d膮 rozstrzygane przez w艂a艣ciwy s膮d powszechny.
37. W sprawach nieuregulowanych powy偶szym regulaminem maj膮 zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
38. Z艂o偶enie zam贸wienia w Hurtowni Internetowej www.anagolden.com.pl oznacza akceptacj臋 postanowie艅 regulaminu.
!REGULAMIN!!!
Drodzy klienci sprzedawany towar nale偶y do Anny Sadzy. Jeste艣my legalnie dzia艂aj膮c膮 firm膮 a towar kt贸ry sprzedajemy jest nowy.
INFORMACJE OG脫LNE
Sprzedaj膮cy: Anna Sadza
Kupuj膮cy/Klient: osoba bior膮ca udzia艂 w transmisji internetowej w celu zawarcia Umowy sprzeda偶y
Umow臋 Sprzeda偶y w czasie transmisji mo偶e zawrze膰 osoba fizyczna , kt贸ra uko艅czy艂a 18 rok 偶ycia i posiada pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci p艂atniczych.
Do chwili uiszczenia przez Kupuj膮cego pe艂nej nale偶no艣ci za zam贸wiony Towar w czasie transmisji- pozostaje on w艂asno艣ci膮 Anny Sadzy.
1. Na transmisji LIVE prezentowany towar jest dost臋pny wy艂膮cznie na sprzeda偶y podczas transmisji. Je偶eli dok艂adnie wys艂uchasz wszystkich inf .po transmisji towar mo偶e by膰 niedost臋pny. Towar prezentowany jest dok艂adnie opisany i podane s膮 wymiary oraz ich cenna. Je偶eli dok艂adnie wys艂uchasz wszystkich inf .po transmisji towar mo偶e by膰 niedost臋pny. Informacji o danym towarze i jeste艣 zdecydowana lub zdecydowany na zakup, prosz臋 o informacji o danym towarze i jeste艣 zdecydowana lub zdecydowany na zakup, prosz臋 o napisanie dok艂adnego komentarza tak jak prowadz膮ca podaje np.:numerek, has艂o , kolor itp. Je偶eli zostanie wyczytany tw贸j komentarz i prowadz膮ca przeczyta twoje imi臋 i nazwisko lub nick z facebooka to ten towar jest przypisany do tej osoby. Decyduje kolejno艣膰 wy艣wietle艅 w komunikatorze Anagolden.
2. Po zakupach ,w trakcie transmisji lub po zako艅czeniu transmisji odzywasz si臋 w wiadomo艣ci prywatnej. Zam贸wienie jest realizowane tylko wtedy gdy TY si臋 do nas odezwiesz jako pierwszy. Nie szukamy os贸b, kt贸re si臋 do nas nie odezw膮 . Maksymalny czas na odezwanie si臋 do nas to godzina 17.00 nast臋pnego dnia po transmisji. Brak kontaktu oznacza , 偶e zam贸wienie zostanie anulowane i towar trafia do ponownej sprzeda偶y.
3. Podsumowanie zakup贸w . Na wiadomo艣ci odpisujemy zaraz na drugi dzie艅 po transmisji ( podsumowania trwaj膮 ca艂y dzie艅 i mog膮 si臋 przed艂u偶y膰). Bardzo prosimy o nie podbijanie wiadomo艣ci tylko czeka膰 cierpliwie a na pewno kto艣 si臋 do was odezwie . W podsumowaniu s膮 towary , kt贸re zosta艂y zam贸wione podczas transmisji oraz wszystkie dane do realizacji przelewu. Po zapoznaniu si臋 z podsumowanie bardzo prosz臋 o op艂aceniu zam贸wienia tak jak jest w podsumowaniu nie wed艂ug siebie. Je偶eli co艣 si臋 nie zgadza prosz臋 o wiadomo艣膰 a nie robienie samemu podsumowa艅.
4. Wszystkie informacje o towarze s膮 podawane na transmisji LIVE i tylko podczas jej trwania mo偶na zadawa膰 pytania dotycz膮ce towaru.
5. Nie wysy艂am zdj臋膰 i nie podaj臋 wymiar贸w po transmisji .
6. Osoby blokuj膮ce towar celowo b臋d膮 blokowane(brak mo偶liwo艣ci w sprzeda偶y online)
7. Nie ma mo偶liwo艣ci rezygnacji z towaru po transmisji( w tym przypadku anulujemy ca艂e zam贸wienie)
REALIZACJA ZAM脫WIENIA
1. Na op艂at臋 zam贸wienia jest 24h od podsumowania zam贸wienia , p贸藕niej zostanie anulowane.
2. Nie wysy艂am paczek za pobraniem!!!!
3. Koszt wysy艂ki na terenie Polski to 15z艂 .(kurier lub paczkomat)
4. Wysy艂ka zagraniczna wyceniona jest indywidualnie (trzeba mnie o tym powiadomi膰 w wiadomo艣ci)
5. Jest mo偶liwo艣膰 艂膮czenia paczek(maksymalnie dwie osoby). Obydwie osoby musz膮 mnie o tym powiadomi膰!!
6. Paczki s膮 wysy艂ane najp贸藕niej w poniedzia艂ki i w czwartki po zaksi臋gowaniu wp艂aty.
7. Otwarta paczka jest mo偶liwa tylko trzeba mnie o ty poinformowa膰 w wiadomo艣ci prywatnej zaraz po zakupie. Otwarta paczka mo偶e by膰 otwarta maksymalnie przez dwie transmisje( po tym czasie zostaje wys艂ana)
8. Je偶eli nie napiszesz do nas o otwartej paczce , paczka jest wysy艂ana w najbli偶szym mo偶liwym dla nas terminie.
9. Paczka mo偶e by膰 otwarta pod warunkiem op艂acenia zam贸wienia na bie偶膮co.
10. Nie ma mo偶liwo艣ci wymiany rzeczy w paczce otwartej transmisji na transmisji
11. Jest mo偶liwy odbi贸r osobisty trzeba mnie o ty poinformowa膰 w wiadomo艣ci prywatnej zaraz po zakupie.
ZWROTY I WYMIANY
1. Zwroty: zastrzegam sobie prawo do braku zwrotu towaru zakupionego na transmisji LIVE i wyprzeda偶ach. Zakupy podczas transmisji LIVE s膮 form膮 aukcji. BARDZO PROSZ臉 O PRZEMYSLANE ZAKUPY!!!
2. Wymiany: Ewentualna wymiana jest mo偶liwa w ci膮gu 14 dni od otrzymania paczki . W przypadku wymian z paczek kt贸re by艂y otwarte termin na zwrot liczony jest od momentu zam贸wienia danej rzeczy. Koszt wysy艂ki pokrywa kupuj膮cy. Je偶eli towar, kt贸ry dosta艂a艣 lub dosta艂e艣 od nas jest nieodpowiedni i chcesz go wymieni膰 na inny( kolor lub model) musisz nas o tym wcze艣niej poinformowa膰 w wiadomo艣ci prywatnej. W wiadomo艣ci nale偶y opisa膰 zaistnia艂膮 sytuacj臋 a na pewno odpisz臋 i pomog臋 rozwi膮za膰 problem. Bez otrzymania takiej informacji zastrzegam sobie prawo do nie odbierania paczek.
3. Po otrzymaniu od nas odpowiedzi nale偶y towar odpowiednio zapakowa膰 i odes艂a膰 na wskazany przez nas adres do dw贸ch dni. Tylko kurierem nie listem ani 偶adn膮 inn膮 form膮 . Nie bierzemy odpowiedzialno艣ci za paczki przesy艂ane do nas w innej formie.
4. Towar zwracany musi by膰 nowy z metk膮 nie mo偶e posiada膰 偶adnych 艣lad贸w u偶ytkowania oraz nie mo偶e by膰 uszkodzony. W razie otrzymania takiego towaru b臋d臋 odsy艂a膰 towar z powrotem do klienta .
5. Nie odbieram paczek pobraniowych.
POLITYKA PRYWATNO艢CI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych ), informuj臋 i偶 :
Administratorem danych osobowych Kupuj膮cego jest : Handel Obwo藕ny Sadza Anna z siedzib膮 w Skar偶ysku -Kamiennej , adres e-mail: annasadza@anagolden.pl